loading...

printer

printer

بازدید : 179
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نمايندگي رسمي موبايل

نمايندگي رسمي موبايل نيكان سرويس با پايبندي به اصول مشتري مداري در اين سالها همواره تلاش كرده بهترين كيفيت را از لحاظ كالا و خدمات پشتيباني به مخاطبان خود عرضه كند.

اولويت نظر مشتري براي گروه نمايندگي رسمي موبايل نيكان سرويس چنان بالا است كه در اين سالها تفكر عرضه ي بهترين خدمات به مشتري را در دستور كار آموزش كارمندان خود قرار داده است و از گذشته تا اكنون در عرصه ي نمايندگي رسمي موبايل همواره پيشتاز و نام آور مي باشد.

با توسعه ي روز افزون فروش و نياز بازار به عرضه ي محصولات شركت هاي معروف و برندي مانند اپل و سامسونگ، بيش از پيش نياز بازار به حضور شركت هاي ارائه كننده خدمات پس از فروش و نمايندگي رسمي موبايل معتبر براي اين برند ها حس مي شد.

گروه نمايندگي رسمي موبايل نيكان سرويس در اين شرايط با حضور جامع خود در بازار موبايل و حمايت از حقوق مشتري هميشه براي پاسخ گويي به نياز هاي كاربران آماده بوده است و ضامن حفظ كيفيت و خدمات مورنياز پس از فروش به مشتريان عزيز خود مي باشد.

بازدید : 220
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعميرات لپ تاپ نيازمند افرادي با دانش تخصصي وآموزش ديده در زمينه تعميرات بخش هاي مختلف است كه بتوانند با بهرگيري از علوم لازم و ابزار هاي مناسب با استانداردهاي جهاني در تمام قسمت هاي سخت افزاري و نرم افزاري لپ تاپ ها براي برطرف نمودن خرابي هاي بوجود آمده اقدامات لازم را انجام دهند.

گروه تعميرات لپ تاپ ما با دارا بودن آشنايي كامل نسبت به ساختار هر نوع مختلف از لپ تاپ وعيب يابي دستگاه به شيوه اي صحيح كه موجب آسيب به ديگر قسمت ها نشود كليه خدمات مرتبط با تعميرات لپ تاپ را به صورت كاملا تخصصي براي همه مدل ها و برند هاي لپ تاپ به شما مشتريان عزيز ارائه ميدهد.

حوزه خدمات تعميرات لپ تاپ

كار تعميرات لپ تاپ توسط متخصصان مجرب و استفاده از قطعات اورجينال انجام ميشود. بنابراين تمام تعميرات لپ تاپ داراي گارانتي پس از تعمير بوده و در صورت بروز مشكل تا يك ماه، بدون هزينه مشكل شما برطرف ميشود.

خدمات لپ تاپ را مي توان به سه بخش زير دسته بندي كرد:

  • · خدمات نرم افزاري تعميرات لپ تاپ
  • · تعميرات لپ تاپ در حوزه سخت افزاري
  • · خدمات پس از فروش گروه تعميرات لپ تاپ

در نظر داشته باشيد كه نسبت به مسائل مراقبتي بي توجه نباشيد يكي از اين بي توجهي ها در تعميرات لپ تاپ مراجعه به مراكزي هستند كه به دليل نيروهاي كاري؛ كار نابلد نه تنها مشكلات شما را برطرف نميكنند بلكه با دستكاري سيستم و اعمال خراب كاري روي آن مشكل شما چند برابر ميشود.

شما ميتوانيد جهت دريافت خدمات تعميرات لپ تاپ ميتوانيد به صورت تلفني با تيم فني ما تماس بگيريد و با مشاوران متخصص ما صحبت كرده و از مشكل سيستم خود و هزينه ي تقريبي آن مطلع شويد و در صورت امكان بدون جابجايي خرابي بوجود آمده را برطرف كنيد.

در صورت نياز به خدمات حضوري تعميرات لپ تاپ در مرحله اول لپ تاپ به طور كامل آناليز شده و گزارشي از وضعيت فني لپ تاپ و موارد مورد نياز براي تعميرات لپ تاپ در اختيار شما قرار ميگيرد و پس از اطلاع از ميزان هزينه با رضايت شما كادر با تجربه و خبره گروه تعميرات ما اقدامات لازم براي تعميرات لپ تاپ را شروع خواهد كرد.

خدمات ارائه شده براي تعميرات لپ تاپ

  • بالابردن سطح كيفي قطعات سخت افزاري مانند هارد ديسك ، حافظه رم ، پردازنده مركزي و افزايش ظرفيت باتري لپ تاپ با توجه به توصيه شركت سازنده
  • بررسي سيستم عامل و محتواي روي لپ تاپ جهت تشخيص بد افزار ها و ابزارهاي جاسوسي و ضد امنيتي
  • پالايش آنتي باكتريال سطوح و قطعات مختلف لپ تاپ ها جهت جلوگيري از فرسايش لپ تاپ، حساسيت و بيماري پوستي و تنفسي
  • سنجش ميزان پايداري سخت افزاري به منظور كشف عيب هاي استهلاكي و ناسازگاري قطعات لپ تاپ
  • بروز رساني سيستم عامل و نرم افزارها به منظور استفاده از آخرين ابزارالات ساده و آسان براي كاربران و رفع شيار هاي امنيتي

معرفي لپ تاپ هاي مختلف و برخي از مشكلات رايج آنها

تعميرات لپ تاپ SONYتعميرات لپ تاپ DELLتعميرات لپ تاپ TOSHIBAتعميرات لپ تاپ ACERتعميرات لپ تاپ ASUS

لپ تاپ هاي سوني به دليل باريك بودن بيش از حد بدنه به سادگي خميده ميشوند و بر روي بدنه تعداد پورت ها و اتصالات كم است كه كاربران بايد از كابل هاي مبدل استفاده كنند همچنين لولاهاي صفحه نمايش قدرت كافي برا نگه داشتن صفحه نمايش را ندارد از اين رو قابليت استفاده از صفحه نمايش براي كاربران جذاب نيست.

بازدید : 172
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعميرات پرينتر

تعميرات پرينتر متناسب با نوع پرينتر متفاوت مي باشد. با توجه به طيف گسترده اي از مدل هاي توليد شده پرينتر و همچنين زياد بودن برند هاي توليدي، تعميرات پرينتر كاري تخصصي مي باشد و نيازمند ابزارالات و تجهيزات مختص به خود مي باشد. انجام عمليات تعميرات پرينتر در بيشتر مواقع به صورت حضوري در محل انجام مي شود چرا كه برخي پرينترها سايز برزگي دارند و وزن آن ها نيز زياد مي باشد و جابه جايي آن ها كار دشواري است. بنابراين برخي مراكز تعميرات پرينتر براي رفاه حال مشتريان و ارائه خدمات بهتر برaاي انجام تعميرات پرينتر كارشناس خود را به محل مشتري اعزام مي كنند.

كارشناس تعميرات پرينتر بايد فردي بسيار خبره و آشنا به تكنولوژي هاي روز باشد و به بردهاي داخلي پرينتر تسلط كافي داشته باشد تا بتواند تعميرات پرينتر را در كوتاه ترين زمان ممكن با كيفيت عالي تحويل مشتري دهد. در برخي مشاغل پرينتر يك عضو حياتي مي باشد كه در اين صورت مهندس تعميرات پرينتر بايد به زمان اهميت زيادي دهد و سعي كند در مدت زمان كوتاهي مشكل دستگاه را برطرف كند. با توجه به كار پرينترها كه سنگين مي باشد و كاركرد زياد موجب مي شود به تعميرات پرينتر نيازمند شود. كارشناسان تعميرات پرينتر بايد به كار خود مطمئن باشند و آن را با گارانتي طلايي به مشتريان ارائه دهند تا دستگاه ديرتر دچار آسيب شود.

خدمات مراكز تعميرات پرينتر

خدماتي كه تعميركاران نمايندگي تعميرات پرينتر انجام مي دهند:

  • تعميرات پرينتر در مواردي كه خرابي در قطعات الكترونيكي به كار رفته در سيستم داخلي پرينتر مي باشد كه در اين مورد معمولا نياز به تعويض آن قطعه هست.
  • سرويس پرينتر به طور منظم به منظور كاهش استهلاك از جمله خدمات نمايندگي تعميرات پرينتر است

افرادي كه تعميرات پرينتر را انجام مي دهند معمولا به مشتريان خود پيشنهاد مي كنند در بازه زماني مشخص براي مثال هر ماه، پرينتر خود را سرويس كنند زيرا استهلاك دستگاه را كاهش مي دهد. تعميرات پرينتري كه به شدت آسيب ديده است بسيار هزينه سنگيني دارد به همين دليل كارشناسان ما در هر نوبت ماژول ها و قطعات جانبي را چك مي كنند و مانع از ايجاد خسارت جبران ناپذير مي شوند. علاوه بر اين كارشناسان تعميرات هر نوبت پيگيري مي كنند، اگر نسخه جديد براي پرينتر برند شما ارائه شده باشد آن را براي شما نصب مي كند و اين كار باعث بهتر شدن كارايي پرينتر شما نيز مي شود.

  • مشاوره در رابطه با تعميرات پرينتر و معرفي سرويس دهي و خدمات مناسب

مركز تعميرات پرينتر در رابطه با مشكل پيش آمده براي پرينتر شما، اطلاعات در اختيار شما مي گزارند و توضيحات كامل و راه حل رفع مشكل را بيان مي كنند و اين تصميم شما است كه تعميرات پرينتر را به كدام روش بر اساس برآورد هزينه و وقت انتخاب كنيد تا براي شما انجام دهند.

  • ارائه خدمات شبكه براي تعميرات پرينتر

برخي از مراكز داراي قابليت طلايي شبكه هستند به طوري كه از راه دور خرابي پرينتر شما را بررسي مي كنند و به موقع براي تعميرات پرينتر اقدام مي كنند.

انواع پرينتر و تعميرات آن ها

پرينتر انواع مختلفي دارد و با پيشرفت تكنولوژي پرينتر مانند زمان گذشته فقط براي چاپ متن و تصوير استفاده نمي شود بلكه پرينتر كاربردهاي متفاوت و بيشتري در بازار دارد. با توجه به برند هاي مختلف و مدل مختلف پرينتر هاي موجود در بازار بايد پيش از خريد پرينتر دقت كنيد متناسب با نياز خود دستگاهي خريداري كنيد كه كمتر نياز به تعميرات پرينتر باشد. اكنون انواع پرينتر را معرفي مي كنيم:

  • پرينتر جوهر افشان

اولين پرينتر كه در سال 1980 ساخته شد پرينتر جوهر افشان بود. اكنون نيز توليدات پرينتر جوهر افشان ادامه داشته است و هر بار از تكنولوژي جديد در ساخت آن استفاده ميكنند. پرينتر جوهر افشان داراي دو نوع سياه و سفيد و نسخه رنگي مي باشد كه تفاوت اين در استفاده از كارتريج مي باشد.

  • پرينتر ليزري

پرينتر ليزري پيشرفته تر از پرينتر هاي جوهر افشان مي باشد و از پودر هاي رنگي به جاي كارتريج استفاده شده است. پرينتر ليزري نيز داراي دو نوع رنگي و سياه و سفيد مي باشد كه پرينتر ليزري رنگي نيز داراي پودر به سه رنگ اصلي زرد، آبي و قرمز مي باشد كه تصاوير را با كيفيت فوق العاده اي چاپ مي كند.

  • پرينتر سه بعدي

در زمان گذشته پرينتر فقط براي چاپ نوشته بر روي كاغذ استفاده مي شد. امروزه با معرفي پرينتر هاي سه بعدي به بازار مي توان از هر وسيله حجم دارد پرينت گرفت و مانند آن را توليد كرد. دقت شود كه قيمت پرينتر هاي سه بعدي بسار زيادتر از پرينتر هاي معمولي مي باشد و بيشتر در موارد صنعتي به كار مي رود.

خرابي هاي رايج مشاهده شده در تعميرات پرينتر سه بعدي

  • وقتي چيزي پرينت نمي شود

احتمال زياد فبلامت شما تمام شده و يا نازل زيادي به صفحه ساخت نزديك شده است.

  • وقتي نازل دچار گرفتگي شده است

در اغلب موارد تعميرات تكه كوچكي در نازل باقي مانده كه بايد پاكسازي و خارج گردد.

خرابي هاي رايج مشاهده شده در تعميرات پرينتر ليزري

  • كاغذ در آن گير كرده و مچاله ميشود

كاغذ شما بايد از لحاظ ضخامت استاندارد باشد بعد از آن هيتر پرينتر را چك كنيد كه چيزي داخل آن گير نكرده باشد اگر مشكل برطرف نشد به نمايندگي تعميرات پرينتر مراجعه كنيد.

  • در مواردي كه كاغذ را دستگاه به داخل نمي كشد

احتمالا مشكل از رول پيك آپ است و باي توسط تعميركار نمايندگي تعميرات پرينتر تعويض گردد.

  • چند كاغذ را به داخل مي كشد

كاغذ ها را هميشه بادگيري كنيد و بعد در دستگاه بگذاريد و سپس مطمئن شويد رول پيك آپ تميز است.

  • كاغذ با پس زيمنه تيره چاپ مي كند

پرينتر كثيف است و بايد تميز شود در غير اينطورت به تميرات پرينتر مراجعه كنيد

  • كاغذ سفيد چاپ مي كند

احتمالا سنسور هاي پرينتر خراب شده و نياز به تعميرات دارد.

خرابي هاي رايج مشاهده شده در تعميرات پرينتر جوهر افشان

  • هد چاپي آن از بين رفته است

بهتر است در مواردي كه از دستگاه استفاده نمي كنيد آن را خاموش كنيد.

  • كاغذ در آن گير كرده است

بهترين راه حل بروز كردن فناوري پلاتر دستگاه شما مي باشد زيرا با هر بار تعميرات دستگاه امكان بروز مشكل بازهم وجود دارد.

  • ايجاد خطوط اضافي در چاپ

در اين مورد نياز است تعميركار هد پرينتر شما را پاك و بررسي كند.

بازدید : 213
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعميرات مانيتور

تعميرات مانيتور نيز مانند ساير امور تعميراتي مسئله تخصصي و پيچيده بسيار دقيق و ظريف مي باشد. انجام تعميرات مانيتور بايد تا حد امكان به مركز خدمات پس از فروش برند مانيتور شما سپرده شود تا تعميرات مانيتور با استفاده از وسايل و ابزار دقيق و پيشرفته انجام شود و به نتيجه مطلوب برسيد و قبل از اقدام به انجام تعميرات مانيتور دقت كنيد كه دستگاه شما گارانتي دارد يا خير، زيرا در صورت اقدام به انجام هر گونه تعميرات مانيتور ديگر برگه گارانتي باطل مي شود.

مانيتور ها شامل دسته بندي هاي مختلفي مانند پزشكي، صنعتي، صوتي، گيمير و .. مي باشند حتي ساعت هوشمند نيز داراي مانيتور هستند و بدين صورت انجام تعميرات مانيتور نيز براي انواع مانيتور ها انجام ميشود و لزوما مختص به يك نوع خاص نمي باشند.

همانطور كه گفتيم مانيتور علاوه بر سيستم كامپيوتري در حوزه هاي مختلف به كار مي روند كه اهميت تعميرات مانيتور براي هر كدام متفاوت مي باشد كه در ادامه آن ها را بيان مي كنيم:

تعميرات مانيتور پزشكي

متخصصان داخلي بدن انسان براي به دست آوردن اطلاعات كافي از بدن انسان در مواقعي نياز دارند كه از داخل بدن عكسبرداري كنند و براي مشاهده نيز نياز به مانيتور مخصوص دارند و يا برخي تجهيزات پزشكي هستند كه واكنش بدن انسان را به صورت نمودار بر روي مانيتور نمايش مي دهند. بنابراين طبق اين توضيحات بايد مانيتور هايي كه كاربرد پزشكي دارند بسيار دقيق و حساس تنظيم شده باشند تا بتوانند نتيجه خوبي از آن ها گرفت به همين ترتيب تعميرات مانيتور پزشكي نيز بسيار دشوار مي باشد و نيازمند به متخصص تعميرات مانيتور است كه كاملا آشنا به تجهيزات پزشكي و براي انجام تعميرات مانيتور مسلط باشد.

تعميرات مانيتور صنعتي

مانيتور در صنعت كاربرد بسيار بالايي دارد و برخلاف ساير موارد مانيتورهاي صنعتي فقط مختص به نمايش اطلاعات نمي باشد بلكه دراراي مدار فرمان مي باشند كه به راحتي ميتوان خط توليد را كنترل كرد، بنابراين قابل برنامه ريزي هستند و براي راحتي كار قابليت لمسي را به صفحه نمايشگر اضافه كرده اند. طبق كاربردي و كارايي كه مانيتورها در صنعت دارند با خرابي مانيتور چرخه توليد دچار مشكل مي شود بنابراين تعميرات مانيتور براي اين حوزه بايد به شخصي سپرده شود كه بتواند در مدت زمان كمتري تعميرات مانيتور را انجام دهد و نتيجه مطلوب بگيرد. همچنين در انتخاب كارشناس براي انجام تعميرات مانيتور صنعتي بايد خيلي دقت كرد چرا يك بي توجهي در روند انجام تعميرات مانيتور باعث ميشود كه خط توليد متوقف شود و مانيتور هاي صنعتي خيلي هزينه بالايي دارد در صورتي كه با تعميرات مانيتور نتوان مشكل را حل كرد نميتوان ان را تعويض و يا جايگزين دستگاهي ديگر كرد.

تعميرات مانيتور ضبط ماشين

رانندگي مسير طولاني باعث خستگي مي شود. توليد ضبظ صوت و نمايشگرها داخل خودرو مورد استقبال قرار گرفت زيرا راننده و همچنين مسافران ميتوانستند موزيك و فيلم مورد علاقه خود را تماشا كنند. طبق معمول هر وسيله بعد از مدتي دچار مشكل مي شوند و تعميرات مانيتور ضبط صوت مي تواند مربوط به دو بخش باشد، اول اينكه ضبط صوت را بررسي كنيم اگر مشكل داشت حل شود و مانيتور تست شود اگر مشكل حل شد ميتوان گفت كه از تعميرات مانيتور عبور كرديم ولي اگر با تعمير ضبط نمايشگر به حالت اول بازنگشت بايد تعميرات مانيتور در بخش نمايشگر ضبط صوت انجام شود تا دستگاه شما به حالت اوليه باز گردد.

تلويزيون ها سطح شهر

همه ما در پارك ها، كنار اتوبان ها و خيابان ها در سطح شهر مانيتورهاي بزرگي را مشاهده ميكنيم كه براي تبليغات و يا نمايش موارد مختلف به كار مي روند. اين نمايشگر ها از ديدو هاي نوري قوي ساخته شده اند بنابراين داراي نور بسيار زيادي مي باشند. تعميرات مانيتور براي اين مانيتور ها در بيشتر مواقع به دليل پيكسل هاي سوخته مي باشد كه در نمايشگر ايجاد مي شود و با چند روش ساده مي توان ان را رفع كرد.

مانيتور گيمر

امروزه مانيتور براي دستگاه هاي بازي حكم اصلي را دارد و ميتوان گفت جزء حياتي براي گيمر ها به شمار مي رود. همچنين توليد كنندگان نيز متناسب با نياز گيمر ها مانيتور هايي توليد كرده اند كه داراي سرعت پردازش بالايي هستند و عمق تصوير بالاتري دارند تا گيمر ها بتوانند با كيفيت بهتري بازي را تجربه كنند.

انواع مانيتور

تا به اين جا در مورد انواع مانيتورهاي توليد شده صحبت كرديم ولي نكته مهم اين است كه جنس اين نمايشگرها به چه صورت مي باشد. همچنين تعميرات مانيتور بستگي نوع لامپ هاي به كار رفته در مانيتور بستگي دارد. به طور كل نوع مانيتور است كه مسير كلي را براي تعميرات مانيتور مشخص مي كند. مانيتور با توجه به جنس لامپ تصوير و نمايشگر شامل چهار دسته بندي زير مي باشند:

  • مانيتور CRT

اولين مانيتور كه در سال 1970 به منظور نمايش متني براي كامپيوتر ها طراحي شد. داراي وزن زياد و همچنين سايز بزرگي بود. به همين صورت توليد مانيتورهاي CRT كه به مانيتور لامپ تصوير هم معروف بودند ادامه داشت و در هر سري سعي ميكردند موارد جزئي را بهبود ببخشند و فروش آن نيز در بازار رونق خوبي داشت. مانيتورهاي CRT در سايز 12-21 اينچ توليد شدند و در بازار رونق خوبي داشت اما اينچ هاي بزرگتر به دليل اينكه هزينه بالاتري نسبت به ساير مدل ها داشتند مردم از آن استقبال نكردند. مانيتورCRT داراي صفحه نمايش محدب و تخت است كه اكترون ها توسط يك ميدان مغناطيسي قوي كه در آن ايجاد شده است باعث روشنايي لامپ تصوير و نمايش تصوير ميشود. تعميرات مانتيور CRT معمولا مربوط به سوختگي قطعات و يا برد تغذيه مي باشد چرا كه ادابتور داخل مانيتور به كار رفته است و گرماي زياد توليد مي كند كه باعث آسيب به بردهاي دروني مي شود.

  • مانيتور LCD

مانيتور LCD با حجم كتري در حدود 4CM توليد شدند و به منظور كاهش لزوم انجام تعميرات مانيتور ادابتور را در بخش خارجي مانيتور قرار دادند و همچنين مصرف برق مانيتور LCD بسيار كاهش يافته است. در نمايشگر مانيتور LCD از لامپ هاي فلورسنت كريستال مايع استفاده شده است و براي اينكه ديد مناسبي از صفحه نمايشگر داشته باشيد بايد در زاويه مستقيم ان قرار بگيريد چون نور در قسمت مركزي بيشتر مي باشد و گوشهاي تصوير تيره تر مي باشد.

  • مانيتور LED

در مانتيورهاي LED از نسل جديد براي ساخت نمايشگر رونمايي شده است و از ديودهاي نوري براي ساخت استفاده كرده اند. در وزن و سايز ككتري نسبت به ساير مدل ها طراحي شده است.

  • مانيتور OLED

مانيتورOLED كه براي اولين بار شركت دل آن را به بازار معرفي كرد. طبق سه رنگ زرد، آبي، قرمز ميليون ها رنگ را پردازش ميكند و كيفيت فوق العاده FHD دارد و آسيب كمتري به چشم انسان مي رساند.

انجام تعميرات مانيتور

انجام تعميرات مانيتور كار ساده اي نمي باشد و هر شخصي نمي تواند آن را انجام دهد شايسته است به فرد متخصص سپرده شود اما با اطلاعات كافي مي توانيد متوجه شويد كه مشكل ايجاد شده براي مانيتور مربوط به كدام بخش مي باشد. مانيتور به طور كلي شامل چهار قسمت زير مي باشد:

1- بخش ظاهري و بيروني مانيتور كه شامل پنل و پايه مي شود.

2- بخش تغذيه مانيتور كه جريان كشي براي بخش هاي مختلف داخلي از آن انجام مي شود.

3- مين برد كه قطعات مختلف و آي سي ها بر روي آن مونتاژ شده است.

4- بخش درگاه هاي مختلف كه مي توان كابل به آن متصل كرد.

در ادامه شايع ترين معايبي كه نيازمند تعميرات مانيتور مي باشد را بيان مي كنيم:

  • خاموش شدن دستگاه

در صورت مشاهده اين مشكل تعميرات مانيتور مربوط به برد تغذيه مي باشد. ممكن است در مسير اختلالي پيش امده باشد كه نيازمند تعميرات مانيتور است تا مانع رسيدن جريان به نمايشگر را رفع كند تا مانيتور بتواند تصوير را نمايش دهد.

  • ايجاد صداي مانيتور و پرش تصوير

تعميرات مانيتور در اين مورد مربوط به برد پاور مي باشد چرا كه اگر يكي از قطعات برد پاور بسوزد باعث مي شود فشار زيادي به خازن و آي سي هاي مربوط وارد شود و آن ها از خود صداي سوت ايجاد كنند.

  • وقتي چراغ پاور روشن است اما مانيتور نمايش نمي دهد

مي دانيم كه نمايشگر با نورهاي فلورسنت كه به آن تابيده مي شود كار ميكند بنابراين وقتي صفحه تاريك است يعني مين برد كه وظيفه توليد نور را دارد، دچار مشكل شده است و تعميرات مانيتور در اين بخش مربوط به همان برد است كه جايگاه آن در زير برد مي باشد.

  • نمايش خطوط عمودي و افقي در صفحه

در اصل تعميرات مانيتور شامل اين مورد نمي شود و بايد پنل را تعويض كرد.

بازدید : 170
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نمايندگي سوني با سابقه درخشان رضايت مشتري را سر لوحه كار خود قرار داده است و خدمات را به بهترين صورت براي مشتريان ارجمند انجام مي دهد. شركت سوني به طور كلي در صنعت نسبت به ساير برند هاي هم رده خود پيشگام مي باشد. كارشناسان نمايندگي سوني بايد بر طبق وظيفه همه موارد احتمالي كه ممكن است موجب ايجاد مشكل فني و تخصصي شود را بررسي كنند و متناسب با آن خدمات را به مشتريان ارائه دهند تا رضايت خاطر مشتريان از انتخاب برند سوني حاصل شود.نمايندگي سوني از پرسنلي كه داراي دانش بالا در زمينه تكنولوژي روز مي باشند استفاده كرده است كه بتوانند پاسخگو تمام نيازهاي مراجعين محترم باشند. همچنين نمايندگي سوني با تكيه بر اعتمادي كه نسبت به كارشناسان خود دارد، همواره خدمات ارائه شده در بخش تعميرات نمايندگي سوني خود را با گارانتي تعويض به مشتري تحويل مي دهند. يكي از وظايف كارشناسان نمايندگي سوني اين است كه مشكلات مشاهده شده در بخش تعميرات محصولات را به واحد طراحي و ساخت شركت سوني گزارش دهند تا براي رفع اشكالات جزئي و همچنين افزايش كارايي محصولات، در توليد محصول جديد آن نكته را به كار گيرند.

تاريخچه شركت سوني

در سال 1946 دو شخص با نام هاي مايارو ايبوكا و آكيو موريتا تصميم گرفتند در توكيو كه يكي از كلان شهر هاي كشور ژاپن مي باشد شركتي تاسيس كنند تا بتوانند فرضيه هاي نظري خود براي اختراع لوازم الكتريكي را عملي كنند و دستگاهي اختراع كنند. آن ها نام سوني را براي شركت خود انتخاب كردند كه برگرفته از دو اسم sonny به معناي پسر بچه و sound به معني صدا مي باشد. شركت سوني در سال 1950 موفق به ابداع اولين دستگاه ضبط صوت مي شود كه فقط در اختيار اماكن دولتي قرار گرفت و وارد بازار عمومي نشد. شركت سوني در سال 1968 با رونمايي از تلويزيون رنگي همه را شگفت زده كرد چرا كه وسيله اي متفاوت با تجهيزات آن زمان بود . اولين تلويزيون شركت سوني با نام kv-1310 و سري Trinitron منتشر شد و هم اكنون نيز شركت سوني پيشگام در زمينه طراحي تلويزيون هاي هوشمند و صفحه نمايشگر داراي سنسور تشخيص رنگ قوي و كيفيت نمايش فوث العاده مي باشد.

تلويزيون هاي نمايندگي سوني

اولين واحد نمايندگي سوني كه در ايران فعاليت خود را آغاز كرد با عنوان نمايندگي تعميرات تلويزيون سوني شناخته شد. چون اولين تلويزيون رنگي را كمپاني سوني به بازار ايران معرفي كرد كه در زمان خود وسيله اي نوين و جالب بود و با استقبال زيادي مواجه شد كه همين استقبال بي نظير مردم، انگيزه اي قوي براي نمايندگي سوني ايجاد كرد كه تا به امروز به فعاليت خود در زمينه توليد وتعميرات تلويزيون هايي با تكنولوژي هاي متفاوت ادامه بدهد. شركت سوني از طريق نمايندگي سوني با توجه به دانش قبلي و كاربردي پيشرفت هاي جديد تكنولوژي، تلويزيون هاي نسل جديد كه از نظر ظاهري و دروني بسيار متفاوت با نسخه هاي اول مي باشند را طراحي و به بازار عرضه مي كند كه با تيم كاملا خبره نمايندگي سوني شما نگراني از بابت پشتيباني تلويزيون هاي خود نخواهيد داشت.

لپ تاپ هاي نمايندگي سوني

لپ تاپ هاي موجود شركت سوني در نمايندگي سوني هاي سطح كشور با اسم ويوا در بازار موجود مي باشند و در دسته بندي لوازم ديجيتال شركت سوني مي باشد، اين حوزه از محصولات توليدي شركت سوني هم داراي واحد تخصصي نمايندگي براي تعميرات لپ تاپ است. نمايندگي تعميرات لپ تاپ سوني داراي كادر فوق حرفه اي مي باشند كه آماده خدمت رساني به مشتريان مي باشند و همواره سعي دارند تعميرات نرم افزاري و سخت افزاري لپ تاپ شما را در كوتاه ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه براي شما انجام دهند.

گوشي هاي نمايندگي سوني

در بين محصولات سوني گوشي هاي سوني در بازار اسم و رسم و طرفداران خاص خود را دارند. شركت سوني سرويس هاي متفاوتي را در موبايل هاي هوشمندش كه از طريق نمايندگي سوني خود عرضه مي كند ارائه مي دهد. براي مثال سابقه شركت سوني در ساخت دوربين عكاسي موجب شده است كه از لنزهاي قدرتمند در ساخت موبايل هوشمند استفاده كند . دليل محبوبيت برند سوني ميان موبايل هاي هوشمند كيفيت بي نظير برنامه هاي كاربردي و ارائه خدمات تيم پشتيباني نمايندگي سوني مي باشد.

تعميرات پلي استيشن در نمايندگي سوني

همه ما بازي با دستگاه سوني را تجربه كرده ايم و يا حداقل با آن آشنا هستيم. نمايندگي سوني با معرفي PSP كه دستگاه بازي قابل حمل مي باشد، بسياري از طرفداران بازي هاي كامپيوتري را شگفت زده كرد و با گذشت زمان و اضافه كردن آپشن هاي جديد مانند پخش فيلم، قابليت فيلمبرداري از محيط بازي و عكس برداري به دستگاه PSP دايره طرفداران خود را بسيار گسترده تر كرد. وجود تعداد طرفداران زياد باعث ايجاد انگيزه قوي براي نمايندگي سوني در زمينه ابداع دستگاه جديد شد كه بتواند رتبه اول در زمينه توليد دستگاه بازي هاي رايانه اي ديجيتال را به خود اختصاص دهد. شركت سوني بوسيله نمايندگي سوني خود با معرفي دستگاه PS4 و بيان قابليت هاي آن مورد استقبال عمومي قرار گرفت و در نهايت شركت سوني با تيم هاي پشتيباني نمايندگي سوني توانست به هدف خود برسد و رتبه اول فروش دستگاه هاي بازي را كسب كند. هم اكنون نيز بيشترين مراجعين به نمايندگي سوني مربوط به دستگاه هاي پلي استيشن و ايكس باكس مي باشد.

خدمات نمايندگي سوني

  • تعميرات و عيب يابي حركت آرام تصوير از بالا به پايين در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي شدن تصوير از پايين در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي ورتيكال در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي خطوط برگشتي تصوير تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي نداشتن صدا در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي لرزش تصوير در تلويزيون سوني
  • تعميرات روشن نشدن تلويزيون سوني
  • تعميرات سياه شدن صفحه بعد از حدود نيم ساعت كار كردن تلويزيون سوني
  • تعميرات و رفع ايراد خاموش شدن تلويزيون سوني
  • تعميرات تصوير داري خط برگشتي و بدون برفك و داغ كردن تلويزيون سوني
  • تعميرات قطع و وصل تصوير در تلويزيون سوني
  • تعميرات نداشتن نور در تلويزيون سوني
  • تعميرات قطع شدن تصوير و افتادن دو خط ورتيكال روي صفحه در تلويزيون سوني
  • تعميرات پر نور و كم نور شدن چراغ استند باي تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي نداشتن تصوير در تلويزيون سوني
  • تعميرات صداي صوت هاي ولتاژ در تلويزيون سوني

بازدید : 178
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نمايندگي تعميرات سوني با در اختيار قرار دادن بروز ترين تجهيزات در زمينه تعميرات هريك از محصولات شركت سوني به كارشناسان زبده اي كه آشنايي كامل نسبت به مشخصات نرم افزاري و سخت افزاري هر يك از محصولات سوني را دارند ، تمام سعي خود را در ارائه خدمت به شما مشتريان عزيز به بهترين نحو كرده است. كارشناسان تعميرات، نمايندگي تعميرات سوني با پيگيري و حضورمداوم در كنفرانس هايي شركت سوني براي نمايندگي تعميرات سوني خود برگزار مي كند با جديد ترين متدهاي حوزه ي تعميرات و ابزار هاي الكترونيكي آشنا مي شوند و از اين مهارت ها به خوبي در تعميرات دستگاه هاي مشتريان عزيز نمايندگي تعميرات سوني استفاده مي كنند. گروه نمايندگي تعميرات سوني معتقد است كه به‌ كار بردن تكنولوژي‌هاي نوين صنعت در دستگاه‌هاي شركت سوني موجب نيازمندي كارشناسان نمايندگي تعميرات سوني به وظيفه اي بسيار مهم مي شود كه ايشان بايد مهارت خود را در تعميرات ارتقا دهند چرا كه عدم مهارت و دقت كافي ميتواند باعث آسيب به قسمت هاي سالم دستگاه تعميراتي شود و دستگاه به طور كامل از بين برود.

نمايندگي تعميرات ال جي مجهز به ابزار الات و تجهيزات نوين با داشتن كادري از كارشناسان متخصص كه بر بخش هاي متنوع نرم افزاري و سخت افزاري لوازم ساخت شركت ال جي مسلط هستند، آماده استقبال از مشتريان مي باشد. كارشناسان نمايندگي تعميرات الجي موظف هستند كه خدمات را با بهترين كيفيت و به نحو احسن انجام دهند از اين رو همواره مي بايست دوره هاي آموشي و اخبار علمي كه شركت ال جي منتشر مي كند را دنبال كنند تا با تجهيزات بروز آشنا شوند و مهارت استفاده از لوازم تخصصي نمايندگي تعميرات ال جي را فرا گيرند.

نمايندگي تعميرات ال جي نمايندگي تعميرات ال جي داراي ابزار الات و تجهيزات نوين و پيشرفته با داشتن كادري از كارشناسان متخصص كه بر بخش هاي متنوع نرم افزاري و سخت افزاري لوازم ساخت شركت ال جي مسلط هستند، آماده استقبال از مشتريان مي باشد. نمايندگي تعميرات ال جي داراي ابزار الات و تجهيزات نوين و پيشرفته مي باشد كه مطابق علم روز طراحي شده اند. كارشناسان نمايندگي تعميرات الجي موظف هستند كه خدمات را با بهترين كيفيت و به نحو احسن انجام دهند از اين رو همواره مي بايست اخبار آموشي و علمي كه شركت ال جي منتشر مي كند را دنبال كنند تا با افزايش دانش علمي و مهارت استفاده از لوازم تخصصي نمايندگي تعميرات ال جي را به دست بياورند.

ارائه خدمات به نحو احسن، همواره با شركت در دوره هاي آموزشي شركت ال جي دانش و مهارت علمي خود را افزايش مي دهند.

كه بتوانند از اين لوازم به نحو احسن در ارائه خدمات بهتر نمايندگي تعميرات ال جي به كار گيرند. مهارت لازم را در به كار پيري آن ها بلد هستند و در نم

مجهز به بروز ترين ابزار و تجهيزات نوين مي باشد كه مطابق دانش روز طراحي مي شوند.

و كارشناسان مهارت لازم براي كاربردي كردن آن را دارند استفاده از تجهيزات نوين

معايب رايج مشاهده شده در نمايندگي تعميرات سوني

معمولا زمان مراجعه به نمايندگي تعميرات سوني براي تعميرات تلويزيون هاي سوني يكي از ايرادهاي رايج مشاهده اين است كه تلويزيون صدا دارد ولي تصويري ندارد. اين مشكل به تشخيص كارشناسان نمايندگي تعميرات سوني بيشتر مربوط به پنل تلويزيون ها مي باشد و دلايلي مانند آب خوردگي تلويزيون را ميتوان نام برد. از ديگر معايب رايج كه در تعميرات تلويزيون مشاهده شده است، خاموش و روشن شدن مداوم تلويزيون و 5 يا 6 بار چشمك زندن تلويزيون هاي سوني را ميتوانيم به عنوان نمونه اي ديگر بيان كنيم. بخاطر داشته باشيد كه تعمير محصولات سوني را صرفاً در مراكز مجاز نمايندگي تعميرات سوني انجام دهيد تا با عيب يابي صحيح، دستگاه هر چه سريع تر تعمير شده و در صورت بروز مشكل از پشتيباني برخوردار شويد.

سوني از جمله نام هايي است كه از گذشته تا به امروز، همراه بسياري از ما بوده است. در منازل بسياري از ما، سوني با محصولات با كيفيت خود حضور داشت و با گذشت زمان و رشد تكنولوژي، محصولات جديد و به روز را به خانه هاي ما آورده است. به همين خاطر است كه با شنيدن نام سوني همه به ياد كالاهاي ديجيتال با بالاترين كيفيت و به روزترين تكنولوژي خواهند افتاد . شركت ما به عنوان يكي از قديمي ترين شركت ها در حوزه تعميرات محصولات سوني به صورت تخصصي در ايران به ارائه خدمات ميپردازد.

شركت سوني در سال 1946 در ژاپن با سخت كوشي دو مرد جوان- زرنگ و پيگير شروع به كار نمود. ماسارو ايبوكا و آكيو موريتا با تلاش و سخت كوشي بسيار موفق شدند روياي يك كمپاني موفق جهاني را واقعيت ببخشند. درعصر حاضر شركت سوني با بيش از 145 هزار كارمند در كنار شركت هايي مانند ال جي و سامسونگ، يكي از بزرگ ترين توليد كننده هاي ابزار و تجهيزات پيش رفته الكترونيكي در جهان است كه ميتوان از محصولات خاطره انگيز آن دستگاه ضبط صداي واكمن را نام برد. بيشتر حوزه ي كاري اين شركت شامل ابزارهايي الكترونيكي براي حوزه ي سرگرمي، ارتباطات، موسيقي و لوازم خانگي مي شود.

نمايندگي تعميرات سوني

نمايندگي تعميرات سوني با بيش از يكه دهه سابقه درخشان در زمينه تعميرات پرينتر , تعميرات دوربين , عكاسي , فيلم برداري حرفه اي , تعميرات سيستم هاي صوتي , راديو , ضبط صوت حرفه اي, تعميرات سينما خانگي , تعميرات كنسول هاي بازي , ايكس باكس , پلي استيشن , لوازم جانبي , تعميرات لپ تاپ , تعميرات موبايل و تبلت و تعميرات ويدئو پروژكتور آماده خدمت رساني به شما مشتريان گرامي است.

بازدید : 213
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نمايندگي تعميرات موبايل

نمايندگي تعميرات موبايل در اصل محلي مناسب انجام تعميرات براي انواع برندهاي مختلف موبايل موجود در بازار مي باشند. انجام تعميرات موبايل نيازمند مهارت زياد و ابزارالات تخصصي و پيشرفته مي باشد. نمايندگي تعميرات موبايل معتبر بايد به دو اصل ذكر شده در بالا توجه كند و فعاليت خود را را به صورت استاندارد انجام دهد چون دقت نكردن به اين مسئله موجب مي شود كه خسارت هايي پيش آيد كه به ندرت قابل جبران مي باشند. كليه فعاليت ها در نمايندگي تعميرات موبايل گروه ما شامل دو بخش سخت افزار و نرم افزار مي باشد اما تشخيص اين مورد كه خرابي بوجود آمده مرتبط با كدام بخش از نمايندگي تعميرات موبايل است كار افراد متخصص مسلط به ويژگي ها و ساختار دروني برند موبايل شما مي باشد.

ضمانت دستگاه بعد از انجام تعميرات

مردم معمولا به ننمايندگي تعميرات موبايل به خاطر ضمانتي كه براي خدمات خود ارائه مي دهد، مراجعه مي كنند. نمايندگي تعميرات موبايل از قطعات با كيفيت بالا و داراي استاندارد استفاده مي شود بنابراين به كار خود مطمئن هستند و خدمات خود را با ضمانت و گارانتي به مشتري تحويل مي دهند.

نمايندگي تعميرات موبايل مجاز

وجود كاربران زياد موبايل هاي هوشمند موجب شده شده است كه ايجاد نمايندگي تعميرات موبايل جز مشاغل پر رونق براي مهندسان باشد. اما پيش از تحويل موبايل خود براي انجام تعميرات، بايد با ويژگي هاي نمايندگي تعميرات موبايل مجاز آشنا باشيد:

امروزه اكثر مردم خاطرات خود را در موبايل هاي هوشمند ثبت مي كنند در نتيجه موبايل مانند صندوقچه شخصي مي باشد. پس براي انجام تعميرات موبايل و رفع مشكل ايجاد شده در موبايل به نمايندگي تعميرات موبايل مورد اعتماد مراجعه كنيد. بنابراين يكي از مواردي كه بايد نمايندگي تعميرات موبايل در نظر بگيرند زمينه اعتماد را براي مشتريان فراهم كنند يعني نمايندگي تعميرات موبايلبايد در انجام فعاليت هاي خود دقت داشته باشند تا ارائه خدمات به درستي انجام شود و با مشاهده كار، مشتري بتواند به آن اعتماد كند و آن نمايندگي تعميرات موبايل را به دوستان خود پيشنهاد دهد كه اين نمايندگي تعميرات موبايل را براي انجام تعميرات موبايل خود انتخاب كنند.

  • پاسخگو نياز مشتري

نمايندگي تعميرات موبايل براي جذب مشتري و ارائه خدمات با كيفيت بايد بخشي را براي پاسخ گويي به سوال مشتريان در نظر بگيرد. در اين مورد نمايندگي تعميرات موبايل بايد ابتدا در مورد مشكل پيش آمده از مشتري سوال كند تا بتواند ابهاماتي كه براي مشتريان پيش مي آيد را رفع كند و در نهايت مشتريان را براي انجام تعميرات لازم موبايلشان در نمايندگي تعميرات موبايل راهنمايي كنند. اين گروه همچنين موظفند كه در خصوص انجام تعميرات موبايل به مشتريان مشاوره دهند.

  • زمان تحويل سريع

كارشناسان در نمايندگي تعميرات موبايل بايد تمام سعي و تلاش خود را به كار گيرند كه براي انجام فعاليت موردنياز مشتري زمان كمتري را صرف كنند. يكي از سرويس هاي كه نمايندگي تعميرات موبايل براي مشتريان خود در نظر گرفته است انجام تعميرات موبايل به صورت حضوري در محل مشتري مي باشد كه با اين روش نمايندگي تعميرات موبايل به مهترين بخش زندگي فرد كه مربوط به زمان است دقت زيادي داشته است و مي تواند گزينه خوبي براي جذب مشتري باشد.

  • هزينه مناسب

هزينه انجام تعميرات در نمايندگي تعميرات موبايل هميشه يك مقدار مشخص و ثابت نيست و تعميرات مربوط به هر بخش سختي و پيچيدگي خاص خود را دارد و در برخي موارد نيازمند دقت بيشتري مي باشد. در واقع هزينه اي كه نمايندگي تعميرات موبايل از شما دريافت مي كند با توجه به كاركرد متخصصين و مهندسين در روند انجام تعميرات مي باشد.

  • ضمانت دستگاه بعد از انجام تعميرات

مردم معمولا به نمايندگي تعميرات موبايل به خاطر ضمانتي كه براي خدمات خود ارائه مي دهد، مراجعه مي كنند. نمايندگي تعميرات موبايل از قطعات با كيفيت بالا و داراي استاندارد استفاده مي شود بنابراين به كار خود مطمئن هستند و خدمات خود را با ضمانت و گارانتي به مشتري تحويل مي دهند.

ويژگي هاي نمايندگي تعميرات موبايل

  • متخصصين تعميرات موبايل در مركز سخت افزار ايران با تسلط به نرم افزارهاي موبايل ، تعميرات نرم افزار تلفن همراه را در اسرع وقت انجام خواهند داد .
  • تعميرات سخت افزار گوشي از ديگر خدمات مركز تعميرات موبايل مي باشد . تعميرات سخت افزار موبايل به مراتب دشوارتر از تعميرات نرم افزار مي باشد و انتخاب تعميركار مجرب و كاردان جهت تعميرات سخت افزار ضروري است ، چرا كه اين كار نياز به تخصص بالاي الكترونيكي دارد. به طور خلاصه امروزه با پيشرفته شدن قطعات موبايل ، كار كردن با آن ها نياز به تخصص بيشتري دارد و بايد با دقت انجام شود .
  • مهارت فني كارشناسان با آزمون‌هاي متعدد برگزار شده از سويِ اين مركز مورد سنجش قرار گرفته است از اين‌رو به جرأت مي‌توان گفت كه كارشناسان حاضر در اين مجموعه قادر به ارائه برترين سطح كيفي خدمات ترميم و تعميرات موبايل مي‌باشند.
  • اگر موبايل شما احتياج به تعمير دارد ، در انتخاب يك مركز معتبر جهت تعميرات نهايت دقت را به عمل بياوريد . زيرا اگر دستگاه شما درست تعميرات نشود يا از قطعات نا مرغوب جهت تعميرات استفاده شود نه تنها مشكل شما حل نخواهد شد بلكه ساير قطعات نيز در معرض آسيب قرار خواهند گرفت .

بازدید : 212
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعميرات موبايل

تعميرات موبايل نيز به اندازه انتخاب موبايل كار دشواري است زيرا ميان اين همه مراكز انجام تعميرات موبايل كه در سطح شهر وجود دارد، انتخاب مركز معتبر براي انجام تعميرات موبايل كار آساني نمي باشد. موبايل يك وسيله شخصي مي باشد كه شامل اطلاعات محرمانه است و افراد سودجو در كمين هستند، بنابراين قبل از سپردن گوشي خود به مركز تعميرات موبايل بايد مطمعن باشيد كه آن مركز گواهينمامه فني و مجوز رسمي دارد. در بعضي مراكز تعميرات موبايل قطعات معيوب و غير استاندارد در داخل گوشي همراه شما به كار مي برند كه موجب آسيب ديدن جدي گوشي شما مي شود. بنابراين براي انجام تعميرات موبايل بايد به مركزي رسمي و قابل اعتماد مراجعه كرد. برخي شركت هاي سازنده از قطعاتي استفاده كرده اند كه قابل تعويض نمي باشد بنابراين نمي توان با تعميرات موبايل مشكل را حل كرد.

دلايل زيادي وجود دارد كه باعث ايجاد مشكل در موبايل شما مي شود كه مربوط به قسمت نرم افزار يا سخت افزار مي شود و نياز به تعميرات موبايل مي باشد. شايع ترين مواردي كه به تعميرات موبايل مراجعه مي كنند در زير بيان ميشود:

  • شكستگي ال سي دي
  • خراب شدن سوكت شارژ، شارژ نشدن گوشي، دير شارژ شدن
  • داغ شدن بيش از حد گوشي
  • آب خوردگي
  • ضربه ديدن و آسيب به لنز دوربين
  • قطع و وصلي صدا، مشكل در دريافت يا پخش صدا
  • آنتن دهي

مراكز معتبر تعميرات موبايل

شركت هاي مختلفي وجود دارند كه توليد كننده انواع گوشي هاي ساده و هوشمند هستند و بيشتر توليد كنندگان مراكز معتبري را براي تعميرات موبايل برند خود معرفي كرده اند كه بهتر است براي انجام تعميرات به نمايندگي همان برند موبايل خود مراجعه كنيم. كارشناسان تعميرات موبايل به طور كامل و جامع به بردهاي موبايل آشنا هستند چون قطعات به كار رفته بر روي برد موبايل بسيار ريز و حساس مي باشند و تعميرات موبايل بايد به صورت تخصصي و با دقت انجام شود در نتيجه بهتر است براي جلوگيري از بيشتر آسيب ديدن گوشي موبايلتان و اطمينان از اجراي صحيح تعميرات موبايل خود حتما به نمايندگي تعميرات برند موبايل خود مراجعه كنيد.

تعميرات موبايل در برخي مراكز به صورت حضوري در محل انجام مي شود ولي بايد دقت كرد كه انجام تعميرات موبايل به صورت حضوري شامل همه موارد به خصوص موارد سخت افزاري نمي شود، انجام تعميرات موبايل در بخش سخت افزاري، نيازمند دستگاه ها و لوازم خاصي مي باشد.

هزينه تعميرات موبايل

هزينه انجام تعميرات موبايل بسته به نوع و كيفيت گوشي موبايل شما متفاوت است. اگر گوشي موبايل شما داراي كيفيت بالايي باشد قطعا پرداخت هزينه ي جزئي براي انجام تعميرات موبايل تان بسيار به صرفه و اقتصادي تر از خريد يك دستگاه موبايل جديد است. اما اگر غير از اين باشد و تعميرات موبايل هزينه اي بسيار بيشتر از نصف ارزش خود موبايل تمام شود قاعدتا مناسب انجام تعميرات نيست.

تعميرات موبايل برندهاي مختلف

  • تعميرات موبايل اچ تي سي

موبايل اچ تي سي معمولا كيفيت ويژه اي در زمينه عكاسي ارائه مي كند و استفاده از هسته هاي قدرتمند باعث شده است افرادي كه از گوشي موبايل استفاده هاي اداري و تجاري دارند برند اچ تي سي را انتخاب كنند. يكي از معايب كه عامل خرابي رايج در موبايل هاي اچ تي است و كاربران به ما براي تعميرات موبايل خود مراجعه ميكنند مربوط به باتري موبايل اچ تي سي مي باشد.

موبايل سوني به علت سرعت پردازش بالا و نسخه سخت افزاري كاملا به روزشده اين شركت محبوب مي باشد. به دليل بالا بودن هزينه موبايل سوني تعميرات موبايل سوني فقط در نمايندگي تعميرات موبايل خود صورت ميگيرد چون قطعات مورد نياز تعميرات موبايل منحصر به شركت سوني مي باشد.

  • تعميرات موبايل هواوي

موبايل هواوي به دليل قيمت مناسب تر نسبت ساير برند ها معمولا بيشترين طرفدار را دارد. خرابي و معايب رايج موبايل هواوي كه عموما بيش ترين مراجعه را براي تعميرات دارد در بخش نرم افزاري گوشي موبايل هواوي رخ مي دهد.

موبايل هاي نوكيا از اولين شركت هاي سازنده گوشي هاي موبايل مي باشد كه دكمه اي و بسيار مقاوم بودند. اين گوشي هاي موبايل پر طرفدار با توجه به استفاده زياد از آنها در موارد كمي نيازمند تعميرات موبايل مي شدند.

خاموش شدن خودكار آيفون

  • اپليكيشن هاي مشكوك به بدافزار را از روي گوشي پاك كنيد.
  • آيفون را فكتوري ريست كنيد.

مشكلات پرش صفحه نمايش موبايل و تبلت

لرزش ، پرش و يا چشمك زدن تصوير صفحه نمايش ، در گوشي هاي تلفن همراه از جمله مشكلاتي است كه همواره در اين دستگاه ها به چشم مي خورد. اين موضوع براي كاربران مطرح است كه اين مشكلات چه دلايلي مي تواند داشته باشد.

در اين قسمت شما را با دلايل مختلفي كه باعث بوجود امدن اين مشكلات در صفحه نمايش موبايل مي شود آشنا مي كنيم :
اگر اين مشكل صفحه نمايش فقط برخي اوقات روي مي‌دهد يا به نظر مي‌رسد تنها در بخشه خاصي از صفحه‌نمايش روي مي‌دهد، در اين صورت مي توان احتمال خرابيه نرم افزار را محتمل دانست براي برطرف كردن اين مشكل ميتوان از گزينه بازگشت به تنظيمات كارخانه در گوشي استفاده نمود .
ممكن است نصب يك برنامه ، باعث اين حالت در صفحه نمايش موبايل شده باشد. مي‌توانيد دستگاهتان را در «حالت امن» راه‌اندازي مجدد كنيد تا ببينيد آيا برنامه‌اي كه دانلود كرده‌ايد موجب بروز مشكل شده است ؟ اگر برنامه ها موجب بروز مشكل شده اند با حذف آن ها مشكل حل خواهد شد .
براي ورود به اين حالت ميتوانيد از نگهداشتن كليد هاي ولوم در هنگام روشن كردن دستگاه استفاده كنيد.
گاهي اوقات مشكلات مربوط به سنسور نور گوشي ، اين وضعيت را در صفحه نمايش موبايل را به وجود مي آورد و همچنين مشكل مي تواند سخت افزار و مربوط به صفحه نمايش باشد . كه در اين حالت بهترين روش مراجعه به يك تعمير كار مجرب مي باشد.

بازدید : 195
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعميرات گوشي

تعميرات گوشي بايد طي چهارچوبي از اصول و قواعد خاص صورت پذيرد تا به ديگربخش هاي گوشي آسيبي وارد نشود و عمليات تعمير با كيفيت بالايي صورت پذيرد. امروزه گوشي هاي موبايل جزئي از زندگي افراد جوامع شده است و اين امر آن را به ابزاري ضروري در زندگي امروزي تبديل كرده است ،اين حجم از استفاده آنها را در معرض آسيب هاي زيادي قرار داده است گوشي هاي تلفن همراه فقط وسيله اي جهت برقراري تماس نيستنند و زندگي شخصي و كاري بسياري از كاربران به آن وابسته شده است از اين رو وارد شدن كوچك ترين خللي در روند آن كاربران را با مشكلات زيادي روبرو ميكند بنابراين كاربران نيازمند خدماتي براي تعميرات گوشي خود هستند كه در اسرع وقت و در كمال اطمينان دراختيارشان قرار گيرد.

خدمات تعميرات گوشي

كارشناسان متخصص تيم تتعميرات گوشي ما ضمن استفاده از به ‌روزترين و پيشرفته ‌ترين ابزارآلات تعميرات گوشي، ابتدا علت خرابي را پيدا كرده و پس از برآورد هزينه هاي تعميرات گوشي طبق تعرفه هاي مجاز در صورت تمايل مشتريان به تعميرات گوشي شما ميپردازند. به دليل حرفه اي بودن كادر نمايندگي تعميرات گوشي ما هرگز نگران زمان نباشيد چرا كه تعميرات گوشي شما به سرعت و با دقت بالايي انجام خواهد شد. قطعات تعويضي در تعميرات گوشي اصل بوده و داراي گارانتي يك ماهه مي باشند كه در صورت بروز مشكل بدون هزينه مجددا تعويض خواهند شد.

بيشترين خرابي گوشي ها كه در هنگام تعميرات گوشي ديده شده است هم در زمينه هاي سخت افزاري و هم نرم افزاري ويا حتي گاهي هر دو ممكن است پيش بيايد. متخصصان فني ما تعميرات گوشي مشتريان محترم را به طور اختصاصي در دو واحد سخت افزاري و نرم افزاري انجام ميدهند. تيم خبره كارشناسان ما دوره هاي تخصصي آموزش تعميرات گوشي را زير نظر اساتيد حرفه اي در زمينه تعميرات انواع مختلف گوشي ها گذرانده اند. كارشناسان تعميرات گوشي كار تعمير را با استفاده از قطعات اورجينال انجام داده و آماده ي ارائه خدمات به صورت شبانه روزي هستند.

مقايسه تعميرات گوشي هاي اندرويد و IOS

از نظر تعميرات گوشي هم در بخش هاي سخت افزاري و هم نرم افزاري اين 2 مدل سيستم عامل ها ويژگي هاي خاص خود را دارند كه در نمايندگي ما هر سيستم عامل در واحد مختص خود تعميرات مي شود.

مزايا و معايب سيستم عامل هاي اندرويد و ios از نظر تعميرات گوشي

موضوع قابل بحث راجع به IOS و اندرويد به روز رساني سيستم عامل است كه گوشي هاي آيفون به صورت هم زمان به روز رساني ميشوند ولي در مورد اندرويد ممكن است حتي 2 سال به طول بيانجامد. اما با اين حال گوشي هاي اندرويد بيشتر توسط مشتريان پسنديده مي شوند چراكه در آيفون با توجه به امنيت بالا فقط و فقط قادر به تماشاي يك تم يكسان و غير قابل تغيير و تكراري هستيد درحالي كه اندرويد با طيف گسترده اي از مدل ها و تم و منو ي مخصوص به آنها مواجه هستيد. همچنين در گوشي هاي اندرويد كاربران حق انتخاب هاي زيادي بين گوشي هاي سوني، اچ تي سي ، سامسونگ و… دارند، انتقال اطلاعات راحت تر بوده و برنامه هارا آسان تر و با دردسر كمتري ميتوانند دانلود كنند.

تاريخچه گوشي هاي موبايل

گوشي هاي موبايل در سال 1973 ميلادي مصادف با سال 1352 شمسي توسط يك شركت آمريكايي به نام موتورولا پديد آمدند كه اولين تماس را آقاي مارتين كوپر يكي از مديران اين شركت به مدير شركت رقيبش برقرار كرد. گوشي هاي موبايل در آن زمان وزني سنگين نزديك به دو كيلوگرم و ارتفاع 20سانتي متري داشتند. زمان ورود گوشي هاي موبايل در ايران 20 سال طول كشيد و اولين گوشي موبايل در سال 1372 توسط شركت نوكيا وارد ايران شد و بسيار گران بود.

جالب است بدانيد اولين مدل از گوشي هاي نوكيا مدل1011 بود كه توسط شبكه GSM كار مي كرد. همچنين اولين مدل از گوشي هاي آيفون مدل 2G بود، كه 9 سال پيش به بازار ارائه شد. صفحه ي آن لمسي بود و به اينترنت متصل مي شد كه در زمان خودش دستاورد بزرگي محسوب مي شد.

اولين گوشي تلفني كه سامسونگ به بازار ارائه كرد يك تلفن ثابت به نام SS-720 و اولين تلفن همراه آن SH-100 بود كه وزن بسيار سنگين و اندازه اي به بزرگي يك آجر داشت. و اولين گوشي تلفن همراه شركت سوني مدل X1 بود كه سيستم عامل آن ويندوز بود و در سال 2008 اختراع شده بود .

تعميرات گوشي با برند هاي متفاوت

از خرابي هاي رايجي كه به ما اعلام ميكنند تعميرات گوشي اچ تي سي به دليل داغ شدن بيش از حد مي باشد. اگر بعداز گذشتن يك هفته هنوز گوشي داغ مي شد به احتمال قوي نياز به تعميرات اساسي دارد.

  • تعميرات گوشي سامسونگ

از عيب هاي متداول مشاهده شده در نمايندگي تعميرات گوشي هاي موبايل در برند سامسونگ ميتوان موارد پايين را نام برد:

  • تعميرات گوشي سامسونگ در مواردي كه دكمه ها كار نمي كنند!

در بيشتر موارد اين يك مشكل نرم افزاري است كه با راه اندازي مجدد گوشي برطرف خواهد شد.

  • تعميرات گوشي سامسونگ در مواردي كه برنامه Briefing گوشي را كند كرده است!

اين يكي از شايع ترين مشكلات ديده شده گوشي هاي سامسونگ در تعميرات گوشي اين برند است. براي تعويض حالت اين برنامه به غيرفعال شدن برنامه در قسمتي خالي از صفحه home فشار آورده و نگه داريد و برنامه Briefing را غير فعال كنيد

تعميرات گوشي ايفون

گوشي هاي آيفون با آن كه از بهترين و با كيفيت ترين برند هاي گوشي موجود در بازار هستند اما بدون ايراد و خرابي نيستن از جمله اين خرابي هاي رايجي كه هنگام تعميرات گوشي آيفون با آنها برخورد مي كنيم مي توان موارد زير را نام برد:

  • تعميرات گوشي آيفوني كه سريع باطري خالي مي كند!
  • گوشي آيفون 7 به طور معمول بايد در شرايط تقريبا نرمال براي مدت 24 ساعت دوام براي انجام كار مداوم را داشته باشد. براي رفع مشكل خالي شدن باطري در مراجعات تعميرات گوشي آيفون پيشنهاد مي كنيم از حالت ذخيره سازي باطري و كاهش جلوه هاي بصري استفاده كنيد منتها اگر اينها نتواند مشكل را برطرف كند تنها راه حل تعويض باطري گوشي مي باشد.

تعمير گوشي هواويتعمير گوشي سامسونگتعمير گوشي سونيتعمير آيفون اپلتعمير گوشي شيائوميتعمير گوشي HTCتعمير گوشي هاي چيني

تعميرات گوشي هواوي با قطعات اورجينال و رفع عيوب سخت افزاري و نرم افزاري گوشي هاي هواوي. تعميرات گوشي هواوي با بهترين قيمت و گارانتي و مهلت تست.

بازدید : 240
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعمير تلويزيون

تعمير تلويزيون و رفع اختلالات و خرابي هاي ايجاد شده در انواع برند هاي متفاوت تلويزيون اگرچه ادعاي بسياري از مراكز فعال در سطح شهر براي تعمير تلويزيون مي‌باشد اما با توجه به دانش و تجربه ي تخصصي تيم ما تعمير تلويزيون هاي انجام شده توسط تعميركاران با تجربه ي سيماي تهران ، هم در نمايندگي تعمير تلويزيون و هم تعمير تلويزيون در منزل ، مطمئنا به دست كارشناساني انجام مي پذيرد كه ضمن آشنايي با پيشرفته ‌ترين تكنولوژي‌ها و فنآوري‌هاي روز دنيا ، دانش فني مورد نياز را براي تعمير تلويزيون كسب كرده باشند.

تلويزيون ابزاري براي برقراري ارتباط جمعي از راه دور است به طور دقيق مي توان گفت اولين فرستنده ي تلويزيوني از سال 1337 روز جمعه يازدهم مهرماه در ايران شروع به كار كرد. ابتدا تلويزيون هاي سياه و سفيد كه همه ما از آنها خاطره داريم و سپس تلويزيون هاي رنگي ابتدا در قشر مرفه جامعه و سپس در خانه هاي همه ي ما حضور مداومي پيدا كرد. جالب است بدانيد تلويزيون يا دورنما را جان لوگي بِرد مهندس بريتانيايي در سال 1926 اختراع كرد و در سال 1928 تلويزيون هاي رنگي مكانيكي را عرضه كرد. از اين زمان بود كه كم كم با خرابي ها و ايرادات بوجود آمده در تلويزيون ها نياز به حضور افرادي براي تعمير تلويزيون ها كه شناخت كافي از خرابي بوحود آمده داشته باشد تا بتواند اقدامات لازم براي تعمير تلويزيون را انجام داده و عمر كاربردي دستگاه تلويزيون ما را افزايش دهند ، پيدا شد. در واقع تعمير تلويزيون هم يك كار سرگرم كننده و جذاب براي تعميركار تلويزيون و هم نوعي صرفه جويي اقتصادي براي خانواده ها مي باشد.

تعميركار تلويزيون خوب براي تعمير تلويزيون سراغ داريم؟؟

تلويزيون هم مانند هر دستگاه ديگري به دلايل متفاوتي از جمله استفاده نادرست و يا فرسايش به مرور زمان كهنه شده و دچار خرابي ميشود اينجور وقتها اولين سوالي كه به ذهنمان مي آيد اين است كه تعميركار تلويزيون خوب براي تعمير تلويزيون سراغ داريم؟؟!

اصلا تعميركار خوب براي تعمير تلويزيون چه كسي است؟

شرط اول براي تعمير كار ماهر بودن اين است كه تعميركار اطلاعات كاملي از نحوه ي عملكرد هر يك از قطعات تلويزيون داشته باشد و بعد از آن آنچه بيش از همه مهم است تجربه ي كافي تعمير كار در تعمير تلويزيون است تا در سريع ترين شرايط و با بهترين روش و با قيمتي مناسب براي تعمير تلويزيون شما اقدام كند و با تصميم مناسب در اقدامات تعمير تلويزيون ، عمر تلويزيون شما بيشتر تداوم بخشد.

انواع تلويزيون بر اساس نوع صفحه نمايش

يك تعميركار ماهر در تعمير تلويزيون ، با تمام دسته بندي هاي تلويزيون ها من جمله انواع تكنولوژي به كار رفته در سيستم هاي تلويزيوني آشناست چرا كه او بايد بتواند در كم ترين زمان مناسب ترين راه را براي تعمير تلويزيون شما پيدا كند. توليد و تعمير تلويزيون هاي آنالوگ قديمي در انگليس از سال 2012 به بعد متوقف شد ، در نتيجه اگر شما تلويزيون غير ديجيتال داريد و مشترك تلويزيون هاي كابلي ، ماهواره‌اي يا فرمت‌هاي گوناگون آن ها مي باشيد ، تلويزيون شما در اين زمان كاملا بدرد نخور و قديمي است. از طرف ديگر هم صفحه تلويزيون ها مدام دارد بزرگ و بزرگ تر و شفاف تر ميشود تا حدي كه امروزه از ملاك هاي مهم و درخور توجه در مقايسه تلويزيون ها علاوه بر وسعت ديد صفحه نمايش ميتوان ميزان شفافيت و طبيعي بودن رنگ تصاوير را نام برد. دو تكنولوژي مورد توجه و در حال رقابت در بازار و حوزه ي تعمير تلويزيون در حال حاضر تلويزيون هاي پلاسمايي و ال سي دي هستند البته علاوه بر اينها تكنولوژي هاي ,LED, OLED هم هستند.

تلويزيون‌هاي پلاسمايي

در تعمير تلويزيون‌ هاي پلاسمايي بايد بدانيد اين صفحه نمايش ها نور از سلول‌هايي منفرد ساطع مي كنند و مي‌توانند با ظرافت بسيار ويژه اي سايه‌هاي رنگ‌ها را با جزئيات دقيق تري نشان دهند ، اما صفحه‌هاي LCD نور را از ميان يك شاتر كركره‌مانند عبور مي‌دهند. تكنولوژي هاي رقيب به كار رفته در برند هاي متفاوت تلويزيون در سال‌‌‌هاي اخير بازار تلويزيون را به دست گرفته‌اند و اغلب افراد از جمله تعمير كاران ماهر تلويزيون ، با توجه به نياز بازار براي تعمير تلويزيون ، آن ها را مي شناسند. به بيان ساده تر به علت طريقه ساطع‌ شدن نور از صفحه‌هايي پلاسمايي ، كيفيت و وضوح رنگ از اين صفحه‌ها تاثير بسيار بيشتري در بينندگاني كه نور در محيط تماشاي تلويزيون آن ها كمتر است مثلا در اتاق نشيمن ايجاد مي‌كند ، اما برعكس اگر مي‌خواهيد تلويزيوني را براي يك محل پر نورتر مثلا آشپزخانه‌تان داشته باشيد ، كارآيي تلويزيون LCD بسيار بيشتر است.

تلويزيون ال اي دي و تلويزيون ال سي دي

براي شما جالب بايد باشد كه تلويزيون ال اي دي همان تلويزيون ال سي دي است منتها كمي پيش رفته تر شده است. تفاوت تكنولوژي تلويزيون ال اي دي با تلويزيون ال سي دي در نوع نور زمينه آنها است كه موجب تفاوت كيفيت در نمايش تصاوير شده است. هر چند كه بسياري از افراد به هنگام خريد اين تفاوت تكنولوژي را نميدانند اما به عنوان يك تعمير كار تلويزيون بايد فرق آنها را بدانيد تا بتوانيد به نحو احسنت تعمير تلويزيون مورد نظر را انجام دهيد. در تلويزيون ال سي دي يا كريستال مايع منبع نوري بايد از لامپ هاي فلئورسنت كه صفحه نمايش اين تلويزيون ها به كار رفته عبور كنند در حالي كه در تلويزون هاي ال سي دي از لامپ هاي خيلي كوچيكي استفاده شده كه توانايي كنترل كيفيت و تغيير رنگ بهتري را نسبت به لامپ هاي فلئوسنت ارائه ميدهد.

اين تفاوت تكنولوژي باعث شده اين دسته از تلويزيون زاويه ديد بهتر ، عمر مفيد بيشتر و مصرف برق كمتري نسبت به تلويزيون هاي ال سي دي داشته باشد و خانواده ها رغبت و ارزش بيشتري براي سپردن امور تعمير تلويزيون خود به تعمير كار داشته باشند.

تلويزيون او ال اي دي و ال اي دي

تلويزيون‌هاي OLED نازك ‌تر ، سبك‌ تر بوده و كيفيت عملكرد بهتري نسبت به تكنولوژي‌ به كار رفته در ديگر تلويزيون‌ها دارند. هر پيكسل در تلويزيون هاي او ال اي دي با خاموش شدن مي‌تواند مشكي مطلق شگفت انگيزي را به وجود آورد كه اين يكي از خصوصيات منحصر به فرد OLED است كه موجب ايجاد وضوح تصوير استثنايي مي‌شود. دليل اين ويژگي نيز آن است كه هر پيكسل را بصورت مستقلي ميتوانيد هدايت كنيد و به راحتي مي‌تواند خاموش شود ؛ اما در LCD ها نور تك تك پيكسل‌ها قابل كنترل نيست و در واقع حوزه‌اي شامل چند پيكسل كنترل مي‌شوند از اين رو تعمير تلويزيون هاي او ال اي دي نياز به دقت فراواني دارند تا شدت آسيب وارده كمتر شود .در فناوري OLED با توجه به آنكه نيازي به نور پس زمينه نيست ، ضخامت پنل به شدت كاهش مي‌يابد و شاهد تلويزيون‌هاي 4 تا 7 ميلي‌متري داراي اين فناوري هستيم كه بسيار هم سبك و مناسب هستند .با اين توضيحات پيرامون ويژگي هاي اين تلويزيون به هيجان نيامدن از تكنولوژي OLED كار سختي است ؛ چرا كه تمام ويژگي‌هاي يك تلويزيون رويايي از جمله وضوح شگفت‌انگيز ، نازكي باور نكردني و مصرف اندك انرژي را دارد ضمن آنكه تعمير تلويزيون او ال اي دي نياز به دانش تخصصي دارد.

تعمير تلويزيون و ايرادات شايع برندهاي متفاوت تلويزيون

تعمير انواع تلويزيون و رفع اختلالات و خرابي هاي ايجاد شده در انواع برند هاي متفاوت تلويزيون اگرچه ادعاي بسياري از مراكز فعال در سطح شهر براي تعمبر تلويزيون مي‌باشد اما با توجه به دانش و تجربه ي تخصصي تيم ما تعمير تلويزيون هاي انجام شده توسط تعميركاران با تجربه ي سيماي تهران ، هم در نماينگي تعمير تلويزيون و هم تعمير تلويزيون در منزل ، مطمئنا به دست كارشناساني انجام مي پذيرد كه ضمن آشنايي با پيشرفته ‌ترين تكنولوژي‌ها و فنآوري‌هاي روز دنيا ، دانش فني مورد نياز را براي تعمير تلويزيون كسب كرده باشند. از اين رو پيشنهاد ما به شما آن است كه پيش از مراجعه به يك مركز و دريافت خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون از مجاز و استاندارد بودن آن مركز تعمير تلويزيون اطمينان حاصل كنيد. مجاز بودن مركز تعمير تلويزيون به كاربر اين اطمينان را مي‌بخشد كه خدمات ارائه شده در راستاي تعمير تلويزيون در آن مجموعه بر اساس اصول و ضوابط استاندارد شركتي و با نظارت سازمان‌هاي بالاتر انجام مي‌پذيرد. مركز تعمير تلويزيون ما يكي از مجموعه هاي پيشرو در ارائه و عرضه سرويس ها و خدمات مرتبط با انواع تلويزيون و برند هاي متفاوت موجود در بازار تلويزيون است كه در طي چند دهه اخير توانسته است با ارائه برترين خدمات تعمير تلويزيون ، رضايت كاربران و مراجعان خود را كسب نمايد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
تعمیر پرینتر سامسونگ لیزری و جوهرافشان در محل
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 4942
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه